Rádi bychom vás informovali, že došlo k převodu hodnotitelských účtů ze stávajícího systému ISTA do nově vyvíjeného systému SISTA. Hodnotitelé projektů podpořených TA ČR a experti spolupracující na výzkumných potřebách programu BETA budou nově v SISTA uzavírat rámcové smlouvy a spravovat své osobní údaje. Upozorňujeme, že funkcionality budou spuštěny postupně a v tuto chvíli ještě nemusí být dostupné.
Jelikož vývoj systému probíhá postupně a podílí se na něm více dodavatelů, kteří vyvíjejí dílčí funkční části, i TA ČR spouští postupně jednotlivé agendy a přidává funkcionality, které budou mít pozitivní dopad na činnost uživatelů v rámci SISTA.
Co to znamená?
To znamená, že hodnotitelé TA ČR budou část své hodnotitelské agendy spravovat v SISTA a část prozatím zůstane součástí ISTA. Kompletní správa hodnotitelské agendy v SISTA je naplánovaná na rok 2025. O novinkách budeme uživatele průběžně informovat.
Co budou hodnotitelé po převodu nově spravovat v SISTA?
- údaje Vašeho hodnotitelského profilu
- uzavírání rámcových smluv pro hodnotitelské činnosti ve veřejných soutěžích a nově i pro expertní činnosti u veřejných zakázek (vč. nových způsobů ověření Vaší totožnosti, přičemž si zvolíte způsob ověření, který Vám nejvíce vyhovuje)
Tyto funkcionality předpokládáme spustit 5. ledna 2024.
Jaké úkony budou nadále prováděny v ISTA?
- akceptace objednávek
- školení k novým soutěžím
- samotná hodnocení projektů
- dohledání Vašich již existujících hodnocení
Pokud máte nějaké další dotazy, nebo si nevíte rady, je možné se obrátit na helpdesk TA ČR.