Jak spravovat oprávnění jiným uživatelům pod mou organizací?

Upozorňujeme, že spravovat organizaci mohou jen její správci, ostatním uživatelům se tato možnost nezobrazí.

  • Nejprve se do SISTA přihlaste způsobem, na který jste zvyklí:
  • e-mail a heslo
  • Google
  • identifikační prostředky (NIA, bankID, mojeID, ….)
  • Po přihlášení máte v levém menu dostupnou možnost „Správa organizace”, v rámci které máte dostupné rozhraní pro správu své registrované organizace.
  • Jako správce organizace máte možnost spravovat osobám pod vaší organizací jejich oprávnění:
  • přidat/odebrat roli správce organizace
  • přidat/odebrat roli zaměstnanec organizace

Možnost „Nastavení rolí uživatele” naleznete pod „hamburger” menu, tj. tři tečky umístěné na konci záznamu osoby v seznamu.

  • Následně se vám zobrazí okno, ve kterém pomocí znaku „+” a znaku „x” u dané role, můžete osobě tyto role přidat nebo odebrat.

Důležité: Pokud odeberete osobě všechny role a změny uložíte, osoba bude odebrána ze seznamu a již nebude evidována pod vaší organizací.